phpOpenTracker.spec

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 17 Mar 2004, 19:34:32 CET

Dnia 17 marca 2004 o godzinie 01:51:10 z adresu milley w gostyn.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

DW> Dzięki wielkie :)
DW> Poprawię co trzeba i wystawię poprawione. Poproszę wtedy o końcowe
DW> uwagi ;) Ale to dopiero jutro będzie.

No to poprawiłem i wystawiam :) Możesz jeszcze raz zerknąć ?

Niestety moje obawy co do %{php_pear_dir} się potwierdziły. Jest to
definiowane w macros.php a ten include niestety musiał wylecieć
zgodnie z twoją radą na początku wątku ;) Wobec tego zdefiniowałem
php_pear_dir w specu.

dla przypomnienia wystawiam to na http://apollo.gostyn.pl/~milley

--
Pozdrowienia,
milley

;) Człowiek współczesny powstał dzięki ludziom pierwotnym