[OT] X i zajetosc pamieci

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 18 Mar 2004, 13:34:06 CET

On Thu, 18 Mar 2004, Mateusz Korniak wrote:

> No być może wspomniana opera. Którą o ile zrozumiałem speca musze samodzielnie
> zbudować :/

Możesz ściągnąć rpm-a ze strony opery - działa bez zarzutu... :)

Co do reszty dyskusji - odcinam się, choć moje wrażenia są podobne do
Twoich: linux po prostu JEST wolniejszy od Windows, choć w niektórych
kwestiach jest dużo lepszy... Kolega np. przeszedł z w2k na PLD, bo pod PLD
dużo sprawniej da się odtwarzać filmy :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl