[OT] X i zajetosc pamieci

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 18 Mar 2004, 14:12:11 CET

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 13:34 +0100, Jacek Osiecki napisał:

> Co do reszty dyskusji - odcinam się, choć moje wrażenia są podobne do
> Twoich: linux po prostu JEST wolniejszy od Windows, choć w niektórych

No zaiste ciekawe rzeczy prawisz, może byś sprecyzował to bardziej? Bo
narazie to zdanie mija się z prawdą.

> kwestiach jest dużo lepszy... Kolega np. przeszedł z w2k na PLD, bo pod PLD
> dużo sprawniej da się odtwarzać filmy :)

To w końcu wolniejszy czy szybszy? Trzeba się umieć zdecydować. Ja
powiem tylko, że serwer bazy danych Pervasive biagający na Dual Xeon pod
linuxem jest znacznie żwawszy niż jak biegał testowo na tym samym kompie
pod Win2K

Artur

--
Well I've totally had enough of all your pretty, pretty speeches
Recieve your punishment expose your throats to my righteous