[Ac] nfs i 2.6

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 18 Mar 2004, 21:20:04 CET

On Wed, 17 Mar 2004, Jacek [iso-8859-2] Rzęsista wrote:
> Hmm tu chodzi o to, ze serwer nfs-a to RA z 2.2 a klient to AC z 2.6.

no i...? Co to zmienia?

> Na jednym i drugim nfs-utils oraz portmap

Serwer chyba musi mieć, choć wcale nie jestem tego pewien

> (działa Ci bez portmapa ??? Jak ??).

Normalnie.
Jeżeli się nie poda opcji nolock przy mountowaniu to samo mountowanie
długo trwa, bo szukany jest demon lockd. Trzeba jednak mieć świadomość
konsekwencji takiego działania, jednak jak ktoś ma dany zasób tylko RO to
ja nie widzę potrzeby używania całej nadbudowy portmapa i ferajny.

>  Natomiast nie miałem okazji wypróbować nfs-a pomiędzy dwoma kernelami
> 2.6 ....

Ja miałem - normalnie chodzi.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski