Re[2]: [Ra 1.1] Znikająca mozilla.

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 19 Mar 2004, 00:13:14 CET

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 18 marca 2004 (22:47:13) można przeczytać:

G> Przynajmniej jak udało mi się kiedyś przejście bez problemu bezpośrednio
G> z Ra+2.2 na Ac+2.4, tak wczoraj nie udało mi się to z Ra+2.2 na Ac+2.6.

z Ra 2.4 przechodziłem na AC 2.4 ale posciągałem wpierw wszystko na
dysk lokalny co było potrzebne do przesiadki
dobrze jest też miec pod ręka jakis komputer z inetem jakby jednak sie
czegos zapomniało

Póżniej skasowac cache poldka
wpisac do poldka scieżki z AC
póżniej poldek i install * -F

--
Pozdrowienia,
 wolvverine                            mailto:wolvverine w tarchomin.pl

http://www.wushu.pl