[Ra 1.1] Znikająca mozilla.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 18 Mar 2004, 22:46:07 CET

On Thu, 18 Mar 2004, btower wrote:
> Moze to nie jest konstruktywna odpowiedz, ale aby RA na deskop sie
> nadawała potrzeba wiele pracy. Dawno zrezygnowalem z RA na deskopie. AC
> radzi se znakomicie. Zainstaluj AC, dobuduj fonty z cvs-u (mogę podesłać
> zbudowane paczki) i wszystko ładnie będzie chodzić.

RA także radzi sobie znakomicie, bez takiego dzikiego gadania mi proszę.

Ten problem to pewnie przesławny flash-plugin, który jest dostarczany
standardowo w PLD. Działa czasem , ale innego nie można dystrybuować.

Najlepiej odinstalować go.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...