[Ra 1.1] Znikająca mozilla.

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Czw, 18 Mar 2004, 22:47:13 CET

Dnia czw 18. marca 2004 22:41, Grzegorz napisał:

> Jeszcze do nie dawna upgrade był mniej problematyczny.
> Teraz nie da się to zrobić uruchamiając upgreade bezpośrednio z Ra.
> Czystego Ra - na kernelu 2.2!
> Owszem, można zacząć ale skończyć się nie da bo w którymś tam momencie
> zaczynają się problemy z tym że wszystko co związane z kernelem 2.6 nie
> zadziała na 2.2!
> Jedyny komunikat to taki, że kernel jest za stary...
> Więc lepiej być przygtowany do tego z np. RescueCD (najnowszym :-))

A może to chodzi o biblioteki? Albo gcc?
Niech mnię ktoś poprawi...
Przynajmniej jak udało mi się kiedyś przejście bez problemu bezpośrednio
z Ra+2.2 na Ac+2.4, tak wczoraj nie udało mi się to z Ra+2.2 na Ac+2.6.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |