[Ra 1.1] Znikająca mozilla.

Czw, 18 Mar 2004, 22:47:53 CET

Osóbka znana jako Grzegorz Doliński, wystukała:

Jeśli dobrze kojarzę to winny jest plugin do flasha.

> <głębokie westchnienie>
> A czy jest sposób na upgrade Ra do Ac, czy muszę instalować od mkfs
> /dev/hda1?

Jest takie cudo jak ra2ac:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/raac-converter/ra2ac
Ale się nie wypowiem, bo nie korzystałem...
Sam robiłem od nowa instalkę na osobnej partycji:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra_1.txt

> Generalnie dam sobie z tym radę, ale:
> Czy do kernela 2.6 i XFree 4.3 jest już gotowy sterownik NVidii,
> czy to co jest w X'ach wystarczy?

Jest jedno i drugie, ale leżakuje w ac-ready

pozdrawiam