kde 3.1.4-1 nie loguje

pszemaz[wp] pszemaz w wp.pl
Pią, 19 Mar 2004, 00:08:55 CET

Hello Eksploatorzy,

  Chcialem sobie na swoim PLD 1.0 zainstalowac w miare nowe Xy
  Dopisalem do poldek.conf sciezke do ../dists/1.0/ready/i686/
  Jak dalem instalowanie kde w poldku, to wyskoczyly jakies problemy,
  niespelnione zaleznosci, mimo ze dalem instalowanie kde 3.1.4 poldek
  wizal ze soba paczki i mieszal wersje 3.1.4 z 3.1.1, nie wiem czemu,
  przez co mialem komunikat o niespelnionych zaleznosciach.
  Zaczolem instalowac recznie po kolei:

  1. kdelibs-3.1.4-1 kdelibs-devel-3.1.4-1
  kdeutils-kregexpeditor-3.1.4-1
  2. kdm-3.1.4-1
  3. kdeutils-*-3.1.4-1

  przy takiej sekwencji paczki sie poinstalowaly w wersji 3.1.4-1 oraz
  pozostale ktore byly przez nie wymagane sie doinsalowaly.

  Problem jest taki ze jak uruchamiam Xy poleceniem "startx" nie
  uruchamia sie KDE tylko szare tlo, kursor i klikajac lewy guzik mam
  jakies tam podreczne menu.
  KDE uruchamiam z /etc/rc.d/init.d/kdm start
  Mam okno aby wpisac nazwe usera i login i tu schody, jak wpisze
  login i haslo znika
  okno logowania, czarny ekran na moment i ponownie powrot do ekranu
  logowania..
  Domyslam sie ze moze nie zainstalowalem jeszcze jakiejs paczki?
  Wie moze ktos z Was o co chodzi, i gdzie dopisac aby po "startx"
  ruszal kdm.
  Z gory wielkie dzieki za pomoc!

  pszemaz
--
Best regards,
 pszemaz[wp]                          mailto:pszemaz w wp.pl