[AC] Profil mobilny - linux AC --> linux AUROX

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 19 Mar 2004, 09:14:19 CET

On Fri, Mar 19, 2004 at 03:54:17AM +0100, wolvverine tarchomin wrote:
> pytanie moje : czego najlepiej uzyć? NFS, SAMBA, coś innego ?
> profil uzytkownika ( rozumiem pod tym, jego ustawienia , /HOME/USER  , jego hasło i login)
>  aby w miare szybko to chodziło jakieś cache na stacji lokalnej
>  profilu usera

Może coda. Ma możliwość pracy odłączonej i podobno jest szybka.
Mnie coprawda nie udało sie tego nigdy do końca uruchomić, ale to było
dawno gdy próbowałem i tak bardzo mi nie zależało.

Pozdrowienia,
	Jacek