[OT] X i zajetosc pamieci

Pią, 19 Mar 2004, 10:46:17 CET

Osóbka znana jako Tomasz Woźniak, wystukała:
> witam.

> A porownuje?? Obalam tylko niesluszna teze ze pod Win nie da sie
> pracowac na trupkach (w kategori X-win). Znacznie lepiej to idzie niz na
> podobnej maszynie na X.

No to ja dorzucę też coś w kontekście linuksa: 64 RAM + 486 + stacja
dyskietek + muLinux. Startowane toto z dyskietek ładowanych na ramdysk
(XFree + Netscape) dało się spokojnie pracować... A wymagania muLinuxa to
coś koło 8MB RAM + i386 w przypadku instalacji na dysku twardym.
Ciekawym czy ktoś próbował win3.1 z jakąś przeglądarką odpalać z ramdysku...
Powinno śmigać :)

pozdrawiam