[OT] X i zajetosc pamieci

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 19 Mar 2004, 12:39:19 CET

Witam.

Użytkownik Adam Gapiński napisał:

> Jak to źle? Proponuję jeszcze raz przeczytać mojego posta...
> A tak poza tym: win3.11 + Word 2.0 + 2MB RAM -  na tym drukowaliśmy
> sprawozdania na laborki ;)

Right. Skupilem siena drugiej czesci postu. Sry.  Ale jak na razie
twojego wina zapamietuje (mam nadzieje ze autentyk). Jak narazie
przoduje w minimilizmie ;).

> mało RAM

Rihgt. Tak szczeze mowiac to udalo sie poscic (na totatlnym minimum)
tinyLinuxa, ale procz zalogowania niewiele mozna bylo zdzialac.

> Nie rozumiem co chciałeś tu powiedzieć/napisać? Co to jest "graficzna w
> kategorii sprzętu"

Coz, funkcja wydajnosci jedostki pracujacej w trybie graficznym w
zaleznosci od jakosci sprzetu dla przedzialow bliskich zera (minimum)
jakie istnieje dla PC z czasow pierwszego jadra Linuxa. Czyli cos o czym
pisales ty i ja- co sie da w graficznym 3.11 zrobic na kilku MB ram a X
na tym nie idzie zaden (ba, nawet samo jadro ma problemy).

Inna sprawa to taka, ze magicy pracuja nat tym aby powastal EMB-linux.
Jak dla mnie jest to "akcja na sile" w kategori identiko jak WinCE itp.
Wydajnoscia systemom czysto EMB nigdy nie dorowna, ba nawet nie wskoczy
w ten sam przedzial porownania. Moze technika okarze sie laskawsza i
zrobienie procka 400MHz+32MB Ram bedzie tansze od butelki koli. Wtedy
czasy EMB Linux moze wreszcie sia zaczna.

Juz widze oczami wyobrazni atak purystow Lina w odpowiedzi na moj
post... Wiem ze sa EMB Linux, wiem ze sa nawet liny pod komorki, ale
powtarze jeszcze raz- robione na sile i z identycznym efektem
jakosciowym jak WinCE. Chodzi to znacznie gorzej niz czysty system
dedykowany.
Choc chetnie dostalbym linka do RT Linuxa, ktory dorowna wydajnoscia
Symbianowi na powiedzmy Palmie ;), bedzie na GPL :D i uruchomi mini vga,
jave itp.

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.