[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 19:43:07 CET

> Wg moich na takim samym sprzêcie mój zestaw jest szybszy :) OO w obu
> konfigarcjach chodzi tak samo.
:)

> IE by³o chyba tylko pod solarisa.
oj.. IE mi sie tylko tak napisalo, jako przykladowa aplikacja...

> Ciekawi mnie bardzo ile osób staæ na to by przy zakupie
> komputera kupiæ sobie jeszcze WinXP + MS Office za lekko licz±c 1,5
> tys.
hmm tych co "stac" na to pewnie jest sporo, kwestia checi (rozumu/mentalnosci)
to inna bajka...osobiscie nie spotkalem jeszcze takiej osoby (prywatnej)

> [...]
> wiêksz± kontrolê nad ciê¿arówk±, w której zastosowana technika nie mo¿e
> robiæ takich cyrków jak w Reanult Megane II czy w Citroenie C5, a wierz
> mi, s± to auta zdecydowanie lepiej dopracowane i dopieszczone od
> przeciêtnego autka osobowego (oczywi¶cie nie mówiê to o kamazach czy
> jakich¶ innych liazach, tylko o solidnych Mercedesach, Volvo itp.). No i
> ciê¿arówki s± bardziej modularne i uniwersalne od osobówek :) Nie
> wspomnê juz tutaj nawet o 18-24 prze³o¿eniach, ka¿de odpowiednie do
> danej okazji, a nie mizerne 6 do przodu i jedno do ty³u :)

no z ta kontrola to roznie... kuzyn pojechal takim volvo wyladowanym pomaranczami
za wschodnia granice, troche tam zimno bylo.., troche asfalt sie sliski zrobil...
wjezdzajac pod gorke i te 18 przelozen mu nie pomoglo, wyskoczyl z tego
"hotelu na kolkach" i kliny wrzucal pod blizniaki, zeby pomarancze nie
przepadly w przepasci :)

> Problemem nie jest samo ¶rodowisko graficzne, ale to na czym ono stoi, a
> nie stoi bezpo¶trednio na sterowniku grafiki i kernelu jak w windzie,
> tylko na XWindow

otoz to! dokladnie. nie chcialem tego juz poruszac,  dlatego odnioslem sie
tylko do subiektywnego odczucia dzialania desktopow...

ale to jak to mowia...opinii tyle ile ludzikow..

pozdrawiam
Aziz