[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 20:58:14 CET

> Winda baardzo d³ugo odpala us³ugi sieciowe.
> Tak ze 3 minuty plus pocz±tkowy rozruch jakie¶ 2 minuty.
> Linux poni¿ej 120 sek.

uu.. no tos mnie zaskoczyl.. myslalem ze masz tak wyglaskanego pld i
rzucisz cos w okolicach 20-30 sekund....
moj xp wstaje w ok. 40s nie wyobrazam sobie linuxa z kde w czasie 3x krotszym
(mowie o moim systemie a nie na jakims p5 4GHz :)
dlatego zapytalem.
login: w AC widze po ok 20s, chwilowo nie mam zadnych X'ow.

cos musisz miec bardzo nie halo z siecia w tym xp... moze masz dhcp?
jak winda nie moze znalezc serwera dhcp to wlasnie tak dlugo startuje...

> Retoryczne znaczy, ¿e oczekiwa³e¶ negatywnej odpowiedzi?
retoryczny (s³ownik wyrazów obcych) (gr. rhetorikós od rhétor retor)
4. pytanie r. - niewymagaj¹ce odpowiedzi odbiorcy, s³uchacza,
stawiane dla wywo³ania mocniejszego wra¿enia.

pozdrawiam
Aziz

ps. naturalnie czas licze od momentu wybrania systemu w lilo
.