Co z tymi sieciówkami Intela ?

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Pią, 19 Mar 2004, 20:42:07 CET

Jacek Sobczak napisał(a):
> Czy ktoś wie jak to jest z kartami sieciowymi Intela i jądrami 2.6. Mi
> przykładowo Ether Express Pro 100 (moduł e100) działa bardzo dobrze do
> jądra 2.6.2-2 włącznie. Z każdym nowszym jądrem sieć przestaje
> funkcjonować po przesłaniu przez kartę paru kilobajtów. Dodatkowo czasem
> zawiesza się cały system. Wnioskuję, że jest to spowodowane przez moduł
> karty, bo następuje tylko przy ruchu na sieci. Bez uruchomionej sieci
> mogę dowolnie obciążać system, bez żadnych sensacji.

Nie mam PLD, ale akurat robię testy serwera na 2.6.3, sterowniki jądrowe -
intelowskie, e100 i e1000, odpowiednio karta Pro S 100 i GigabitCopper TX,
przed 12h przerzucałem dd image - no zwisas czegokolwiek...

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.