[OT] X i zajetosc pamieci

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 19 Mar 2004, 21:06:25 CET

On Fri, Mar 19, 2004 at 08:58:14PM +0100, Aziz wrote:
> [...]
Zmierzę po powrocie do domu.
> uu.. no tos mnie zaskoczyl.. myslalem ze masz tak wyglaskanego pld i
i... coś tam jednak działa na tym komputerze - od sysloga i crona, przez ntp (tu
parę sekund na synchronizację) ssh, mcserv, sambę do alsy, wine i vmware.
> rzucisz cos w okolicach 20-30 sekund....
> moj xp wstaje w ok. 40s nie wyobrazam sobie linuxa z kde w czasie 3x krotszym
> (mowie o moim systemie a nie na jakims p5 4GHz :)
> dlatego zapytalem.
> login: w AC widze po ok 20s, chwilowo nie mam zadnych X'ow.
>
> cos musisz miec bardzo nie halo z siecia w tym xp... moze masz dhcp?
> jak winda nie moze znalezc serwera dhcp to wlasnie tak dlugo startuje...
Mam dhcp - 50 cm dalej. Obydwa systemy tak samo skonfigurowane.
To było pytanie retoryczne właśnie.
> retoryczny (s?ownik wyrazów obcych) (gr. rhetorikós od rhétor retor)
> 4. pytanie r. - niewymagaj?ce odpowiedzi odbiorcy, s?uchacza,
> stawiane dla wywo?ania mocniejszego wra?enia.
Popatrz, popatrz. Rzeczywiście wrażenie było piorunujące.
Ale odpowiedź wcale nie oczywista :(.

Wiesław
Do domu!