[OT] X i zajetosc pamieci

Aziz aziz w interia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 23:24:55 CET

coraz dalej odjezdzamy od "topicu" :)

> Popatrz, popatrz. Rzeczywi¶cie wra¿enie by³o piorunuj±ce.
heheh, nie ma potrzeby ironizowac :)
nie zrozumialem po prostu tego pytania, juz tlumacze:

> Ale odpowied¼ wcale nie oczywista :(.
OK. W moim pytaniu zalozylem, ze wylaczenie wymienionych uslug nie bedzie mialo
praktycznie wplywu, poniewaz pozeraja one troche pamieci, ale sa to demony, ktore
sporadycznie cos tam robia. Owszem moze sie to zbiec w czasie z potrzebami Xow,
ale to szczegol.  Dlatego tez napisalem, ze pytanie bylo "raczej retoryczne"
bo taka jest Dla Mnie ta nie-oczywista odpowiedz :) (niezaleznie od
tego czy mam racje czy nie!)
Nie oczekiwalem ani potwierdzenia ani zaprzeczenia.

natomiast Ty zapytales:
> To by³o pytanie retoryczne w³a¶nie.

moze i nalezalo je zignorowac, ale nie, moim zdaniem nie bylo retoryczne :)
tak jak sam napisales wypadaloby, zeby z pytania retorycznego jakas mniej lub
bardziej oczywista odpowiedz sie nasuwala...

Jesli podmienimy slowo "retoryczny" na ta nieszczesna definicje to otrzymamy:
"Pytanie_nie_wymagajace_odpowiedzi znaczy, ze oczekiwales negatywnej odpowiedzi?"

Jaka tu sie nasuwa odpowiedz?
pierwszy czlon zaklada ze nie oczekiwalem dopowiedzi, a drugi pyta o jej ton...
dla mnie to nie bardzo ma sens, dlatego tez pospiesznie wstawilem definicje,
bez urazy, po prostu sie nie zrozumielismy.

pozdrawiam,
zycze wszystkim dobrej nocy i weekendu :)
Aziz.