[AC] 2.6.4-0.16 i nowsze - problem z siecia

mrstone mrstone w interia.pl
Sob, 20 Mar 2004, 09:49:59 CET

Jacek Sobczak wrote:

>Też mam z tym problem, ale już od 2.6.3. Patrz mój post o sieciówce
>Intela. Podejrzewam że błędy powoduje włączone APIC lub całe ACPI.
>Spróbuj "append noapic" lub "append noacpi" dla lilo. U mnie nie pomogło
>:-). Następny krok to kompilacja jądra z wyłączonym tym cudem. U mnie
>niestety to oznacza 2-3 godziny w plecy. Spróbuj i daj znać jaki wynik.
>No i napisz jaką masz kartę.

Zapomniałem napisać najważniejsze jaką mam kartę ;) Realtek RTL8139,
to chyba przez włączone APIC są te problemy, chociaż podane przez
Ciebie append w lilo nie działało, to jak wyłączyłem 'APIC mode'
w BIOSie, to nagle wszystko stało się ok! Za co odpowiada to APIC,
i co stracę jeżeli to będe miał wyłączone?

mrstone