Budowanie pakietów i march=pentium3

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Sob, 20 Mar 2004, 07:37:16 CET

On pią, 2004-03-19 at 22:05, Paweł Sikora wrote:

> a jaki masz procesor?

Właśnie Pentium III. Czytałem dyskusję na devel - ale chyba nie ma
ostatecznej konkluzji co do wyższości budowania z --march=pentium3 nad
--march=i686. A może już wiadomo, że jest z tego jakaś korzyść ?

> rpm wzbogacil sie o autodetekcje nowej arch. i teraz buduje
> takze pod pentium3. jednak aby miec paczki pod p3, to trzeba
> przebudowac sobie rpm i gcc, a pozniej jesli beda klopoty j.w.
> nalezy dorzucic do speca %{__libtoolize}.
> jesli chcesz nadal zostac przy i686, to ratuje cie --target=i686,
> lub odpowiedni wpis w .rpmmacros.

Jak się okazuje przebudowałem na pentium3 kernel i parę innych
mniejszych pakietów. Zauważyłem to dopiero jak mi się budowanie wysypało
na tym pakiecie. Czy nadal i czemu powinienem przebudować rpm i gcc ?
Jak powinien wyglądać ten wpis w .rpmmacros ?

Jacek