[AC] 2.6.4-0.16 i nowsze - problem z siecia

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Sob, 20 Mar 2004, 09:10:18 CET

On sob, 2004-03-20 at 08:58, mrstone wrote:

> Mam problem z siecią, gdy zainstaluję jądro nowsze,
> niż w wersji 2.6.4-0.12, praktycznie wogole nie moge
> skorzystac z netu,ani z sieci, jak pinguje gdziekolwiek
> to 3/4 pakietow nie dochodzi, a jak juz cos dojdzie to
> odpowiedz jest najszybciej po 4000ms, taki sam problem
> mialem w kernelach w wersji 2.4.23, jedynie w wersjach
> od 2.6.1 do 2.6.4-0.12 jest wszystko ok (odpowiedz na ping
> www.onet.pl - 40ms), w najnowszym 2.6.5-0.6 tez wystepuje
> ten problem !

Też mam z tym problem, ale już od 2.6.3. Patrz mój post o sieciówce
Intela. Podejrzewam że błędy powoduje włączone APIC lub całe ACPI.
Spróbuj "append noapic" lub "append noacpi" dla lilo. U mnie nie pomogło
:-). Następny krok to kompilacja jądra z wyłączonym tym cudem. U mnie
niestety to oznacza 2-3 godziny w plecy. Spróbuj i daj znać jaki wynik.
No i napisz jaką masz kartę.

Jacek