gnomemeeting

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 20 Mar 2004, 23:51:31 CET

Użytkownik Artur Flinta napisał:

>Nie było tak źle :) Bez problemu dało się gadać, fak, że wolne łącza
>stanowiły pewein problem - bo co z tego, że był dla nich zrobiony speex,
>skoro speexa nie obsługiwał netmeeting po drugiej stronie drutu.

Próbowałem połączyć się z drugim GM - na AC - to chyba speex tak knocił
właśnie.

>Się obaczy :) A zmiana dźwięku polegała na przejściu z systemu
>wkompilownaych kodeków na system wtyczek. Poszukam popytam Damiena,
>zobaczymy co w trawie/sieci piszczy.

Hm - natknąłem się na to przy komilacji pwlib - czy nie należałoby w
specu dodać --enable-plugins?

>Chmm, gdzies w okolicach tej wersji dodali obejście NATa za pomoca
>jakiegoś tam sprytnego manewru, ale nie wiem czy do poprawnej współpracy
>nie była potrzeba rejestracji w katalogu użytkowników GM.

ils.seconix.com
Bez tego trudno używać (chyba, żeby własny serwer stawiać, ale to
przecież nie od razu).

No to czekam.

Wiesław Kierbedź!!!!!!!!!!!!!
Ciszej, ludzie śpią.