[OT] X i zajetosc pamieci

Sob, 20 Mar 2004, 13:58:36 CET

Użytkownik Lukasz B napisał:

>mowisz o zajetosci pamieci, czy miejscu na dysku zajmowanym przez okienka?

O zajętości pamięci.

>naprowadz mnie prosze na haslo 'wyłączając buforowanie' bo prawdopodobnie to
>mi pomoze.

Niestety miałem na myśli "wyłączając buforowanie" z rozważań :(.
Po prostu - przyglądając się dokładniej procesom można zauważyć, że do
samych operacji Xserwer nie zużywa dużo pamięci - na 64MB/PII200MMX
działa mi zupełnie przyzwoicie (WMaker) - Opera na win98 na takim
sprzęcie działa tylko do wersji 5 - nowsze się kładą, albo potrzebują
pingwina ;).
Jak je wyłączyć/ograniczyć realnie - nie wiem - same się dostosowują.
No i niestety nie widzę możliwości używania na tym oo - może jakieś
starsze star office byłoby lepsze.
Albo zestaw proponowany przez Artura Flintę - Abiword+Gnumeric (i
walkman zamiast xmms'a).

>czy ktos to uzywal (gtkfb)? czy na tym da sie odpalic, np KDE, i ~normalnie
>pracowac?
>Moze to bedzie dla mnie rozwiazaniem?

Nie wiem - znawu :(.
To pewnie biblioteki gtk działające z framebufferm.
Instalujesz, ładujesz moduły framebuffera swojej grafiki i śmiga bez
Xserwera.
Ale dla gtk, czyli np. gnome, albo xfce, a nie dla kde.
Nie wypasaj tego sprzęta na KDE. Nie da się. To jakbyś właśnie xp na nim
chciał puścić.

>---
>Lukasz
>
>P.S.
>proponuje EOT i nowy: 'kolejna dyskusja o wyzszosci XFree nad Win'   :-~

Odmawiam.

--
Wiesław
grzeczny, to ja nigdy nie byłem