[AC] kernel-2.6.4

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 20 Mar 2004, 14:04:38 CET

On Sat, 20 Mar 2004, Spacja Team wrote:

> Witam!!!
> Czy nowe wersje nie wypierają za szybko poprzednich z cvs'u???
> Moim zdaniem to już przesada. Chciałem sobie właśnie skompilować stabilne 2.6.4 i dowiaduję się, że pliki już nie są trzymane w repozytorium. Bez przesady przecież 2.6.4 wyszło zaledwie 9 dni temu!!!
> Nie mam nic przeciwko nowym wersjom, ale jednak przynajmniej do stabilnych poprzedni wersji pliki powinny pozostać.
> Pozdrawiam
> 	Mariusz

./builder -g -r kernl-2_6_4-1 kernel.spec
I masz to co bylo na 2.6.4

				Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}