[AC] 2.6.4-0.16 i nowsze - problem z siecia

mrstone mrstone w interia.pl
Sob, 20 Mar 2004, 17:33:01 CET

Jacek Sobczak wrote:

>Przecież pisałem, że _nie_ pomogło.

A mi pomogło, no prawie pomogło :/, bo jak dopisuje do lilo.conf
append="acpi=off" to lilo mi siada i po włączeniu kompa, wyskakuje
L9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A 9A itd. tylko jak recznie wpisze przy starcie
"pld append acpi=off" to jest ok, ale to jest żmudne, tak za każdym
włączeniem kompa tyle wklepywać, nie da się to jakoś usprawnić
(jak dodaję lock do lilo, to tez mi siada :( )

Oto jak wygląda mój lilo.conf, który powoduje zwis lilo:

--
default=windows
timeout=50

other=/dev/hda2