gnomemeeting - ostatnie uwagi

Nie, 21 Mar 2004, 00:51:57 CET

Użytkownik Wieslaw Kierbedz napisał:

> Hm - natknąłem się na to przy komilacji pwlib - czy nie należałoby w
> specu dodać --enable-plugins?

Ponieważ zacząłem wcześniej, więc już dokończyłem. - Ręczne budowanie
pwlib-1.6.3, openh323-1.3.2, GM 1.00.
TO SAMO, więc mam jeszcze jedną uwagę.
- Jeśli będziesz (albo ktoś inny będzie) budował, to pierwszy test moim
zdaniem, to sprawdzenie listy dostępnych kodeków audio.
Mam wprawdzie plugin'y audio z pwlib - i takie urządzenia są dostępne.
Kodeków audio nie mam żadnych.
Sterowanie audio nieczynne.
libgsm i speex z distro (AC, nie head)

--