C++ i Kdevelop

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 20 Mar 2004, 19:45:03 CET

Witam!

Właśnie zainstalowałem sobie Kdevelop 3.0 i próbuję stworzyć nowy
projekt..i lipa!!! Po stworzeniu domyślnego projektu typu "Hello world",
jak i dowolnego C lub C++, program się nie kompiluje..dlaczego?? Proszę
bardzo..jak robię build, zwraca "Exit status 2 przy robieniu "atomake &
friends and configure", czyli nic konkretnego..jak próbuję napuścić na
niego configure osobno, to mi zwraca, że nie może zbudować, gdyż w
katalogu nie ma pliku configre, automake z kolei puszczony osobno dopomina
się o plik /usr/share/aclocal/acinclude.m4...bosh...projekt jakiegokolwiek
innego języka..ada, pascal, czy co tam chcesz kompiluje się bez problemu,
ale qrde C i C++ za groma!!! gcc mam, glibce też wszytskie, compaty,
stdliby, automake i autoconf również...co się dzieje???

Pozdrawiam
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda