[AC] 2.6.4-0.16 i nowsze - problem z siecia

mrstone mrstone w interia.pl
Sob, 20 Mar 2004, 20:13:14 CET

Wieslaw Kierbedz wrote:

> [ciach]

> [ciach]
> read-only
> lba32
> image=/boot/vmlinuz
>       root=/dev/hda1
>       label=pld
>       initrd=/boot/initrd
>       append="acpi=off"    # DOBRZE     # też nie działa
>
> Do windy i bsdy też chciałeś dodawać acpi=off?
> Albo popróbuj gruba. :)

nie, tak też już próbowałem i to samo się dzieje zręsztą to i tak nie ma
różnicy, przecież
read-only też się tyczy tylko kernela linuxa (chyba :) )
masz racje czas chyba sprawdzić jak grub sobie z tym poradzi :)

mrstone