Nowa wersja (0.586)

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 23 Mar 2004, 16:10:36 CET

Witam,

> Czekam na bugreporty.

1. odpalilem to na Celeronie 2.4G z plyta ze zintegrowana grafika i810 (nie
pamietam dokladnie oznaczen)
  i przy starcie X wysypal mi sie, ze costam
   ' ..... unresolved symbol ... in module /usr/X11R6/...../dri/.../i810..'
nie pamietam dokladnie, a kartke co spisalem gdzies mi wcielo.

jak bedzie potrzeba, moge sprobowac kiedys jeszcze raz.

2. moze mniej wazne, jesli odpale wewnatrz VMware (workstation 4 for linux)
to Init sie wysypuje
i kernel panic ' ~attempt to kill init', no i oczywiscie sie nie startuje.
Moze to tylko charakterystyczne dla VM, bo na tym samym realnym sprzecie
odpalilo sie bez problemow.

---
Administator Systemu
Lukasz / Mikroplan