bootsplash problem

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Czw, 25 Mar 2004, 15:28:10 CET

On Thu, Mar 25, 2004 at 02:57:11PM +0100, Przemyslaw Kujawski wrote:

> Dzieki za informacje. Zastanawiam sie tylko czy jest to jedynie wina
> kernela czy tez za starego pakietu bootsplash, bo z tego co zdazylem sie
> dowiedziec to dla kerneli 2.6.x przeznaczona jest wersja 3.1.3, a w
> dystrybucji mamy 3.0.7
Nie. Mamy/mieliśmy 3.1.3 - w kernelach 2.6.
Wersji stuffu 3.1.3 nie widziałem i to nie on jest winien.
Ostatnia łata dla kernela to 3.1.3 dla 2.6.0-test9 - do 2.6.1 działała,
potem przestała.
> W zwiazku z tym mam kolejne pytanie(a). Kiedy mozna sie spodziewac kernela
> z obsluga bootsplasha i samego bootsplasha w wersji 3.1.3?
Pewnie wtedy, kiedy takowy powstanie/zostanie udostępniont.
Być może SuSE nie życzy sobie wydawania kolejnych wersji dla innych
distro. Może chcieli, żeby ich 9.1 było nie tylko pierwszą, ale i jedyną
dystrybucją z kernelem 2.6 i  bootsplashem.
A może autor nie miał ostatnio czasu.
WK