Samba... [AC]

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 25 Mar 2004, 13:11:40 CET

On Thu, 25 Mar 2004, Jacek Konieczny wrote:
> Chociażby po to, żeby wiedział czy i jakiego serwera WINS ma użyć.

Znaczy nie używam (serwera) samby, ale smb.conf muszę skonfigurować?
Pozatym radzi sobie bez tego smb.conf:
smbclient -L Robert
Password:

        Sharename      Type      Comment
        ---------      ----      -------
        MIRKA          Disk
        TEMP           Disk
        LJ1200S        Printer
        KOPIA          Disk
        PRINTER$       Disk
        HP             Printer
        IPC$           IPC       Zdalna komunikacja mi
        Server               Comment
        ---------            -------
        ROBERT               Robert
        RYSZARD              Ryszard
        WIOLA                Sekretariat

        Workgroup            Master
        TEST		     WIOLA

Jednak jeśli ma czytać smb.conf to warto zmienić
prawa na /etc/samba, teraz jest drwx------ .
--
pzdr
Stacho Pal