Skąd stary Windowmaker?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 25 Mar 2004, 12:26:39 CET

On Thu, 25 Mar 2004, Jacek Osiecki wrote:

> Popełniłem ten błąd i zupgrade'owałem Windowmakera do obecnej wersji w AC
> (0.80.2-7). Skutek jest taki, że wszystkie ikony diabli wzięli - choć to nie

Postanowilem sprobowac stworzyc od nowa konfig WindowMakera... i juz
dziala. Mozna by rzec ze wszystko jest w porzadku - poza jedna rzecza.
Czy ktos wie, dlaczego kcalc przyjmuje mi identyczna ikone jak Opera?
Jesli zmienie kcalcowi ikone, to zmieniana jest ona rowniez dla Opery. W
zakladce "okreslenie okna" opera i kcalc maja zupelnie inne opisy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki