Pilne: Ra, kernel 2.2.20 i zrywanie sesji SSH

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 25 Mar 2004, 14:24:50 CET

On Thu, 25 Mar 2004, Marcin Bohosiewicz wrote:

> ipchains -M -S 100000 10000 10000
>
>        -S, --set tcp tcpfin udp
>               Zmienia  wartość  czasu  oczekiwania  używaną  przy  maskowaniu.
>               Polecenie   to  wymaga  zawsze  3  parametrów,  reprezentujących
>               wartości czasów przeterminowania (w sekundach)  dla  sesji  TCP,
>               sesji  TCP po odebraniu pakietu FIN i tak samo dla pakietów UDP.
>               Wartość  czasu  ustawiona  na  0  oznacza,  że  powinien zostać
>               niezmieniony  poprzednio  ustawiony  parametr.   Opcja  ta  jest
>               dopuszczalna tylko w kombinacji z flagą -M.

Ja mam w rc.local coś takiego:

echo 900 > /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time

(jakby nie działało to jeszcze mniej - w tym przypadku co 15 minut wyśle
pakiet który podtrzymuje połączenie).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :