P4 HT wykorzystanie an RA

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 26 Mar 2004, 00:10:27 CET

Dnia czw 25. marca 2004 23:26, Grzegorz Żarnowiecki napisał:
> Witam
> właśnie zmieniłem proca z celerona 700 na P4HT, przy okazji jądro na
> 2.4-smp i pytanie czy to wystarczy czy powninienem przekompilować jakiś
> soft (bind,squid,apache) czy nie, system ma byc routerem z paroma
> funkcjami ale jest mocno obciążony i sie zastanawiam czy to może pomóc..
Popatrz w logach startowy i co kernel w dmesg wypisuje. Ja mam niestety
komunikat "HT disabled" i nie mogę się cieszyć z większej mocy (chipset nie
wspomaga). Powinno działać szybciej bez ingerencji w inne softy.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498