OpenVPN

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 27 Mar 2004, 01:14:52 CET

Witaj wolvverine,

W Twoim liście datowanym 26 marca 2004 (23:04:04) można przeczytać:

w> w ten sposób chyba transferu raczej nie zwiększysz,a wręcz odwrotnie
w> nawet chyba

No jak ??
Jesli z pracy mam 512kbps a bezposrednio z tepsy tylko 128kbps

Czyli Polaczenie
Tepsa <- 128kbps -> Aster
Tepsa <- ??Mbit -> Moja praca <- 512kbps -> Aster
Czyli wydaje mi sie, ze szybciej sciagal pliki przez moja prace, niz
bezposrednio przez tepse.

Pozdrawiam
Pawel