[Ac]nspluginviewer vs. flash

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Sob, 27 Mar 2004, 13:28:06 CET

Wiem, że to przewija się nonstop na listach i forach, wiem, że to zamknięte
oprogramowanie, ale mimo wszystko spytam. Czy jest jakiś sposób na
ujarzmienie nspluginviewera?
Od czego zależy jego zasobożerność?
Zauważyłem, że napewno zależy od tego co wyświetla, są strony gdzie zajętość
procesora wacha się w jakichś tam granicach ale nie przyjmuje jakichś
przerażających wartości, a zajętość pamięci jest prawie stała:
CPU 2-20% pamięć ~6MB.
Ale mam stronę na której aplikacja we flashu zaczyna gdzieś od
CPU 6%-15%, natomiast pamięć zaczyna od ~8MB i dość szybko się podnosi,
a szczytowy wynik widziałem ~260MB. co przy moich 256MB RAM powoduje prawie
zgon kompa.
Jestem w trakcie przygotowywania dla kogoś kompów do kafejki internetowej mają
być cztery na linuksie. Niestety flash jest na stronach i będzie.
I muszę coś z tym zrobić żeby dało się jakoś tego używać.
Strony sprawdzałem na konquerorze  i mozilli, mam kde aktualne
z Ac 3.2 BRANCH >=20040204,
mozilla to: mozilla-1.6-2
flash z CVS-u:
konqueror-plugin-macromedia-flash-6.0r81-1
mozilla-plugin-macromedia-flash-6.0r81-1
Przy konquerorze taką zajętość zasobów wprowadza proces nspluginviewer
przy mozilli mozilla-bin.
Można cokolwiek z tym zrobić? Organiczyć te procesy?

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |