OpenVPN

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Sob, 27 Mar 2004, 08:21:42 CET

Dnia sob 27. marca 2004 01:14, Pawel Koska napisał:

> w> w ten sposób chyba transferu raczej nie zwiększysz,a wręcz odwrotnie
> w> nawet chyba
>
> No jak ??
> Jesli z pracy mam 512kbps a bezposrednio z tepsy tylko 128kbps
>
> Czyli Polaczenie
> Tepsa <- 128kbps -> Aster
> Tepsa <- ??Mbit -> Moja praca <- 512kbps -> Aster
> Czyli wydaje mi sie, ze szybciej sciagal pliki przez moja prace, niz
> bezposrednio przez tepse.

Ale póżniej będziesz to ściągał do siebie z pracy?
Wtedy i tak ściągasz "przez Tepse" jak to napisałeś.
Zobacz jaki masz ruting TwójDom <-> TwojaPraca i jakie pomiędzy tymi miejscami
masz osiągi, wtedy można się zastanawiać czy to warte zachodu.

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |