OpenVPN

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Sob, 27 Mar 2004, 11:07:00 CET

Grzegorz napisał(a):

> Ale póżniej będziesz to ściągał do siebie z pracy?
> Wtedy i tak ściągasz "przez Tepse" jak to napisałeś.
> Zobacz jaki masz ruting TwójDom <-> TwojaPraca i jakie pomiędzy tymi
> miejscami

Naah, nie do końca jest tak czarno. Często łącze się do pracy po słabej
rurce, po to aby mnie zobaczyli na większej rurce i pozwololi zapuścić
slideshow. A do gier to chyba oprócz przepustowości jest ważny jitter, w
tym przypadku może się udać.

A jeśli chodzi o realizację to zrób sobie chłopie tunel po ssh i ppp (czy
ty w ogóle guglałeś) - śmiga aż miło :).

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.