Dźwięk

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Sob, 27 Mar 2004, 22:21:43 CET

Sat, Mar 27, 2004 at 09:44:44PM +0100, Wojtek Hojda napisał:
> Witam wszystkich.
Witam

> Teraz mam PLD 2.0 Ac z mini iso, wszystkie paczki, które mają coś
> wspólnego z ALSĄ, pldconfem ustawiałem obsługę, mam włączone moduły
> /ładują się/, wpisy w /etc/modules.conf wygenerowane przez pldconf.
> Wcześniej wpisywałem aliasy podane na stronie ALSY, ale też nic z tego...

Jakie masz jądro, ale pewnie 2.6.x, to zamiast /etc/modules.conf powinien
być /etc/modprobe.conf.
Jeżeli wpisy dosyczące ALSY są poprawne w pliku /etc/modules.conf to spróbuj
$ generate-modprobe.conf /etc/modprobe.conf
Może to pomoże. Co do drugiego problemu, to niestety nie wiem, nie znam sie
za bardzo w rozwiazywaniu problemów z kompilacjami :(
Maciek Mitura