Alsa + SiS 7012 + midi

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 28 Mar 2004, 00:30:25 CET

On Sun, 28 Mar 2004 00:19:46 +0100
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia nie 28. marca 2004 00:14, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> [...]
> Hmmm... Powiem tak - to jest AC'97 i pod Windows to jakoś działa. Więc
> mam
> nadzieję, że u nas też będzie.

obawiam się, że nie. AC97 nie ma wiele wspólnego z syntezą sprzętową
MIDI. to, że działa pod windowsem nie oznacza, że jest to sprzętowe
rozwiązanie (tak jak już pisałem niewiele kart ma to zaimplementowane -
rodzina SB, stare GUSy czy yamahy).
imho jakiekolwiek poczynania z MIDI bez alsy 0.9/1.0 nie są warte
zachodu... a jest tyle ciekawych rzeczy w cvsie do MIDI (którymi z
reszta się opiekuję :)

--
Fryderyk Dziarmagowski