Alsa + SiS 7012 + midi

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Mar 2004, 00:45:05 CET

Dnia nie 28. marca 2004 00:30, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> obawiam się, że nie. AC97 nie ma wiele wspólnego z syntezą sprzętową
> MIDI. to, że działa pod windowsem nie oznacza, że jest to sprzętowe
> rozwiązanie (tak jak już pisałem niewiele kart ma to zaimplementowane -
> rodzina SB, stare GUSy czy yamahy).
Rozmiem. W stacjonarnym mam Live!-a, najwyżej tam dokonfiguruję i się
pobawię. A tutaj działa mi kmid, więc jakoś to ujdzie. Co prawda gra tak
sobie... ale lepsze to, niż nic. Zawsze mogę przez irdę popchnąć na komórkę
i tam sobie puścić ;-)

> imho jakiekolwiek poczynania z MIDI bez alsy 0.9/1.0 nie są warte
> zachodu... a jest tyle ciekawych rzeczy w cvsie do MIDI (którymi z
> reszta się opiekuję :)
Mam alsę 1.0.1, co zresztą sprawia, że mam trochę problemów, bo Ra jest
przecież jeszcze na alsę 0.5 robione. KDE mam właściwie skompilowane
własnoręcznie, przy czym musiałem trochę pogrzebać w plikach, żeby wogóle
się zbudowało na alsie 1.x.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498