Dźwięk -już mam

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Pon, 29 Mar 2004, 00:11:51 CEST

Dobry wieczór :-)

To znowu ja. Znalazłem metodę zastępczą i genialną w swej prostocie :-)))
I wtem do mojego świata szumu wiatraczków, wpłynęły dźwięki :-))
Po prostu:
#find / -name modules
potem cd /lib/modules/........../sound aż do i810_audio :-)
następnie
#modprobe i810_audio
i dopisać do /etc/modules
i810_audio

potem tylko w KDE ustawić OSS i jeszcze nadać sobie prawa do /dev/dsp

Nie mam ALSY, ale mam dźwięk :-)))))))
I muszę przyznać, że PLD jest piękne i logiczne.
Podziękowania dla autorów i sorki za kłopot
Pewnie sobie jeszcze znajdę jakiś problem w najbliższej przyszłości a na
razie idę spać, bo mnie z pracy wyrzucą jak jutro /dzisiaj/ będę
nieprzytomny :-)))

pozdrawiam w euforii

--
Wojtek Hojda