[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Wto, 30 Mar 2004, 19:42:16 CEST

Paweł Dębski wrote:

>Wykluczam tez problem z obsluga agp - modul agpgart zaladowany
>plyte mam gigabyte'a na nForce2 wiec teoretycznie obsluga powinna byc
>wkompilowana w jajo, jednak na wszelki wypadek sprawdzilem - po
>zaladowaniu modulu nvidia-agp dalej to samo

Witam
Ciężko mi doradzać, tym bardziej, że nie mam radeona tylko nVidię, ale
wystarczjąco długo walczyłem z moimi sterownikami, jeszcze na Mandrake'u...
W takich przypadkach wszyscy doradzają przerabainie połowy plików w
systemie i mogą mieć rację. Zresztą na tej akurat liście większość zna
się na tym lepiej ode mnie :-)))))))))))))
Ale dwa słowa o moim przypadku:
Upewnij się, czy masz w biosie włączone sprzętowe przydzielanie IRQ dla
AGP...
Ja walczyłem tydzień i pomogło właśnie to :-)
po prostu "assign irq for agp"
Nasze przypadki troszeczkę różnią się szczegółami, ale zawsze warto
wykluczyć pewne sprawy :-)
pozdrawiam
Wojtek

--