upierdlivy smtp-amavis

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 30 Mar 2004, 20:49:36 CEST

Cześć!

Mam problemy z postfixem, próbowałem eksperymentów z amavisd-new i
spamassassin - maszyna nie podołała, więc wróciłem do samego postfix +
spamassassin - działa zdecydowanie lepiej. Niestety w logach teraz mam
Mar 30 20:47:25 at postfix/qmgr[2923]: warning: connect to transport
smtp-amavis: Connection refused
Mar 30 20:48:25 at postfix/qmgr[2923]: warning: connect to transport
smtp-amavis: Connection refused

W plikach main.cf i master.cf nie ma śladu już po amavis, a ten ciągle
swoje.

Artur