[Ac] kadu

Grzegorz grzehorz w pf.pl
Wto, 30 Mar 2004, 10:15:08 CEST

Może mnie ktoś poratować?
Mam kadu-0.3.7-1 i nie mogę go przekonać do współpracy.
gg2 działa gg z kopete działa a ja bym chciał kadu...
Ciągle mam komunikat:
"Błąd: Połączenie niemożliwe, serwer odpowiedział nieznane dane"
no i za diabła nie mogę ruszyć dalej...
Mam komputer za maskaradą, ale chyba to co trzeba jest przepuszczane bo inne
im do gg działają...
Niech mnie ktoś poratuje...

Grzegorz Pietrzak                        |
e-poczta: g r z e h o r z at p f dot p l | Wszechwiedzą nikt nie grzeszy
jid: grzehorz w jabber.artikon.one.pl      | więc mówimy tylko to co wiemy
 gg: 1693035   tlen: grzehorz            |