PCI 64 bity vs PLD

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 13:25:22 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 01:20:07PM +0200, Radosław Krzywania wrote:
> Witam!
> Czy ktos korzysta lub korzystal pod PLD z 64 bitowej szyny PCI,
> zwlaszcza w odniesieniu do kart sieciowych i dziala mu to poprawnie i co
> wazniejsze wydajnie? Byc moze pod inna dystrybucja, zwlaszcza zalezy mi
> na Debianie. Czy sa jakies problemy z uzyciem Linuxa do obslugi PCI
> 64bity? Jesli komus to dziala, to jakiej plyty glownej uzywa?

Mnie działa i nie wiem czemu miałoby nie działać. PCI to PCI i od strony
softwarowej nie ma się czym martwić. Czy może się mylę?

Wydajności nie jestem w stanie obiektywnie ocenić, szczególnie że
na 64-bitowym PCI mam tylko kontroler UltraSCSI320 z _dwoma_ dyskami
UltraSCSI160, a więc bez szans wysycenia tego. Po prostu działa (około
50MB/s na dysk, 100MB/s łącznie).

Pozdrowienia,
	Jacek