[Ac] Akceleracja sprzetowa Radeon, X-y 4.4.0

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 31 Mar 2004, 08:26:16 CEST

W liście z wto, 30-03-2004, godz. 23:20 +0200, Adam Gapiński napisał:

> Tak przy okazji spytam: TVout to działa Radeonach? Bo na nvidii to bułka z
> masłem, a na radeonie jak znajomy kiedyś próbował to poległ...

Nie bawiłem się jeszcze, potrzebuję 5 m kabla do TV, ale chyba poczekam,
aż mój komp będzie bardziej mobilny (zmiana obudowy). Ale z tego co
słyszałem, to z TV out da się powalczyć podobno na sterach ATI, nie wiem
jak te alternatywne, wszędzie warunkiem było włączenie kompa podpietego
już do TV. Ale może mi się coś myli ;)

Artur