PSI

Pon, 29 Mar 2004, 22:45:44 CEST

Użytkownik Marcin Rachwał napisał:

>Dnia Sun, 28 Mar 2004 20:52:27 +0200
>Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> zeznał:

>Wiem, ale kiedyś podobny trick mi zadziałał ;)
>Cóż, wygląda na to, że mam nieodpowiednie wersje bibliotek, a Req: tego
>nie wyłapało. Spróbuję to posprzątać.
>Dzięki.

Zgłaszam uwagę!!!!!!
Biblioteki często mają całkiem niezłą kompatybilność wstecz.
I libXft.so.2 całkiem dobrze zastępuje libXft.so.1 (miałem tak przez
chwilę w nescie, chociaż te zależności w AC są już IMHO ok) - odwrotnie
niekoniecznie.
Kiedyś parę miesięcy miałem też "oszukane" biblioteki audio alsa. 0.9
doskonale zastępowało 0.5.
zu - kompatybilność była, ale nie dwukierunkowa.
Dla glibc'a i pam nie polecam, ale na poziomie X - można próbować
przynajmniej backward compatibility.
:)

--
Wiesław Kierbedź