kdevelop

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Wto, 30 Mar 2004, 03:31:03 CEST

03/29/2004 02:59 AM, Adam Skowroński wrotek:
> Poddaję się i tej porze.
> Mam sobie Kdevelop. Tworzę nowy projekt, typu Simple KDE Application,
> robię Build, pyta się mnie czy ma zrobić autoconfa itp.
> Ja mówie "tak".
> A na to mi on:
>
> *** YOU'RE USING automake (GNU automake) 1.8.2.
> *** KDE requires automake 1.6
> make[1]: *** [cvs] Błąd 1
> make: *** [all] Błąd 2

sam sobie odpowiem.
Wśród wygenerowanych plików projektu jest też taki: admin/cvs.sh
który zawiera następującą linię:

  automake*1.6.* | automake*1.7* ) : ;;

a powinna chyba tak:

  automake*1.6.* | automake*1.7* | automake*1.8* ) : ;;

Nie wiem, czy to jest błąd dystrybucji, czy developerów kdevelop. Jest.
I nie jest to ostatni błąd (konfiguracji).

adam

--
Recepta na szczescie: Algorytmy swoją złożonością i skutecznością w
działaniach naprawczych są najbardziej uniwersalnymi metodami wykrywania