mplayer dziala, gmplayer juz nie.

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Wto, 30 Mar 2004, 12:54:48 CEST

Dnia wto 30. marca 2004 12:36, WieslawKierbedz w farba.eu.org napisał:

> No to ja szanownemu tłumaczowi i jego przedpiśćcy (mplayer -vo help),
> przypomnę - od roku już mplayer i gmplayer mają swoje oddzielne pliki
> konfiguracyjne.
Serio? ;> No patrz cóż za nowość, sugerujesz tym samym że gmplayer -vo help
nie mogło by pytającemu chociaż trochę naświetlić kierunek drogi?

> Odpowiedź najprostsza na zadane pytanie:
> Należy ustawić odpowiednio urządzenie video w preferencjach gmplayer'a.

Rzeczywiście najprostsza.. Wszystko jasne. ;) Osoba wrzuciła wycinek z
gmplayera odpalanego z konsoli to odpowiedziałem mu linijką która powinna mu
się właśnie w konsoli przydać..
Próbuje wyrobić w nim jakiś logiczny tok myślenia, skoro błąd wyrzuca mu:
> Error opening/initializing the selected video_out (-vo) device.
To znaczy, że trzeba coś z tym -vo zrobić.

I mam prośbę, jak nie podoba Ci się czyjaś odpowiedź to odpowiedz
samodzielnie, nie musisz pokazać koniecznie, że Ty masz racje a poprzedni
nie.

--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net