mplayer dziala, gmplayer juz nie.

WieslawKierbedz@farba.eu.org WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 30 Mar 2004, 13:10:50 CEST

On Tue, Mar 30, 2004 at 12:54:48PM +0200, Łukasz Gandecki 'gozda' wrote:

> Serio? ;> No patrz cóż za nowość, sugerujesz tym samym że gmplayer -vo help
> nie mogło by pytającemu chociaż trochę naświetlić kierunek drogi?
Nie sugeruję.
Sugeruję, że gmplayer po to ma klikaną obsługę, żeby ominąć konsolę.

> Rzeczywiście najprostsza.. Wszystko jasne. ;) Osoba wrzuciła wycinek z
> gmplayera odpalanego z konsoli
I b. dobrze.
> to odpowiedziałem mu linijką która powinna mu
> się właśnie w konsoli przydać..
> Próbuje wyrobić w nim jakiś logiczny tok myślenia, skoro błąd wyrzuca mu:
> To znaczy, że trzeba coś z tym -vo zrobić.
Najlepiej ręcznie zmienić w gui.conf.
Też można.

> I mam prośbę, jak nie podoba Ci się czyjaś odpowiedź to odpowiedz
> samodzielnie, nie musisz pokazać koniecznie, że Ty masz racje a poprzedni
> nie.
Po prostu lubię proste i jasne odpowiedzi. Bez "smrodku dydaktycznego" -
czyje to określenie?
Ja tam nie mam się za takiego mądralę, żeby w kimś coś wyrabiać.
Strasznie mnie irytuje odpowiadanie zagadkami przez wtajemniczonych, odsyłanie do man itd., kiedy wystarczą dwa słowa.
Ktoś chce obejrzeć film i podpiąć zewnętrzny plik z napisami, bez
manewrów z linkami i kilometrowych komend, a panowie bach cztery linki,
osiem komend.
Pozdrawiam serdecznie
WK